Zažívám nyní hrozný chaos uvnitř sebe. Jak byste hodnotily situaci, kdy partner vám řekne: Ale tohle nemůžeš, to není normální. Normální je, že … NEBO Takhle to mají ostatní, to co říkáš je špatně. Jak lze definovat normální a nenormální, to je přeci pro každého něco jiného. Pokud se ten druhý snaží tímhle argumentem říct, že jeho názor je správný, je jediné vysvětlení co mě napadá. Například se řešilo, že často dělá přesčasy a padají tak všechny akce co jsou dopředu domluvené, naposledy lístky do divadla, předtím lístky do kina nebo domluvený sraz s příteli apod. Jsme v počáteční fázi a snažím se o všem mluvit, říkám, že takhle se mi to nelíbí. Řekl, ostatní v práci mají rodiny a děti a normálně fungují, není normální to co mi říkáš. – Je to začátek vztahu, ale už se zhroutila tolik věcí a vedlo k mnoho hádkám. Proč zůstávat v takovém vztahu, když si nerozumíme ve společném čase. Neklape to jak by to mělo. Jen mě svýma řečma dohání do smutných stavů, zda jsem fakt tak hrozná a neměla bych držet hubu a krok.

Milá MOni, z vašeho psaní cítím smutek, že muž, kterého byste si přála pro život, nedrží slovo a aktivní čas s vámi pro něj není prioritou. Vaše rozčrování chápu a chápu i zklamanou naději… Nutit někoho k tomu, aby byl s Vámi, hádat se … to řešení bohužel není… Je v pořádku, že jste mu řekla, jak celou situaci vnímáte a dál je to na něm a pak zas Vás… Máte pravdu, že způsob jeho argumentace není asertivní, ale spíše manipulativní… Předpokládám, že důležitost práce za účelem obživy chápete… a že očekávání ohledně času spolu máte přiměřené… POkud byste měla chut probrat situaci konkrétně (možná i s partnerem) můžeme se domluvit… Přeji vše dobré. Chcete-li ocenit fungování poradny, zasdílejte, některý článek/stránku z tohoto webu např. na Fb. Články naleznete https://rovena.info/clanky.html .