anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobry den,mám problem,posledni dobou si prestavam rozumet s lidmi kolem sebe.Je mi 46let celkem vesele povahy,vadi mi na znamych ,ze kdyz se na necem domluvime tak se domluva nedodrzi,obcas kdyz reknu neco osobnejsoho, pak je to pouzito proti me.Mam obcas pocit ze nad vsim moc premyslim a lide okolo me se bavi o kravinach.Vim ze je pouze na me jake pratele si vyberu.Ted bydlim na venkove ,kam jezdi lide na vikendy.Problem je ,ze manzela i syna bavi s nimi travit volny cas.Pripadam si lehce nenormalni.Poradite prosim jak se zbavit pocitu,ze kdyz me nebavi ta jejich "zabava" tak nejsem divna.Vetsinou to jsou lide v mem veku.Mam z teto situace neprijemne pocity.Mam kontakt utnout ci omezit?Nevim jestli mi chybi sebevedomi ,aby mi nevadilo ,ze nepatrim do"skatulek".Dekuji za radu. Zuzana

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
MIlá Zuzy, věřte svým pocitům, tak začíná důvěra v sebe… Jo, to nedržení slova je v Čechách "hrozná moda" – viz. dotaz pod Vámi… jo, taky mi to není příjemné, jak lidi užívají slova jen tak, že v nich nejsou… jo, taky vím, že jsem exot v tom, že držím slovo… ;) Taky vím, že přátele si na jednu stranu vybíráme, na stranu druhou máme nějakou nabídku… Takže Vám doporučuji trávit čas tak, jak vás baví… manžela se synem nechte jít, vy tam pobudte přiměřeně společensky… To je někdy vývoj, že se vyvíjíme každý někam jinam, že se mění důležitost lidí v našem životě… vy si můžete určit blízkost… A postupně rozvíjejte vztahy, které vás baví… Držím palce :)