Dobrý večer. Je mi 22 let a s nikým jsem nechodila, někdy mě to trápí , někdy ne :-) Ale k věci, mám nejlepšího kamaráda o 10 let staršího, známe se 2 roky, za tu dobu on měl 3 vztahy, samozřejmě má dost zkušeností. Je o něj zájem (Alespoň co tvrdil on) . Rok se ale stýkáme dost často, každý den, nebo co 2-3 dny, bydlí kousíček ode mně (cca 2 minuty) . Chodíme spolu i do města, vyřizovat, nebo si vzájemně pomáháme s problémy, zastáváme se, rozumíme si. Sex jsem s ním měla, ale tak 2krát, když jsme byli opilý. Jedině co mě na něm vadí, je to, že nedbá na hygienu, byl třičtvrtě roku bezdomovec (z vážnějších důvodů), ale i tak jsem za ním chodila, měla jsem a mám problémy doma. Občas to z něho táhne a ikdyž teď má živobytí, chodí se sprchovat, ale nekupuje si oblečení, za tu dobu snad jen jednu mikinu si koupil. Odrazuje mě to. Jinak by nebyl problém s ním začít. Vidím, že o mě stojí i přesto, že se někdy pohádáme, či jsme se nebavily skrz hádky půl roku. Jenomže jak mu to vysvětlit, je to můj kamarád a nechci ho naštvat, snad mě chápete :-) A nevím zda bych nebyla terčem posměchu,kdybych s ním začala, protože lidi se mu posmívají,využívají ho a tak. Z toho mám taky strach, ikdyž už si někteří myslí, že spolu chodíme. Vlastně nevím jak na tom jsme. Jsem zmatená. Děkuji předem za radu.

Milá Veru, bohužel vám nedokážu poradit – zodpovědnost za výběr partnera je holt na každém z nás… mohu říci jen, že jak si na začátku nastavíte pravidla, tak budou… když s ním začnete dříve, než vezme jako přirozenou hygienu a oblečení, může z toho být velký problém… taky doufám, že si jste jistá, že je to muž pracovitý …. Nebojte se s ním otevřeně mluvit o tom, co řešíte… nabídnete se, že půjdete spolu nakupovat za jeho peníze… Držím palce