Dobrý den, pracujeme s manželem ve stejné firmě, každý v jiném oddělení. Prosím poraďte jak mu mám vysvětlit, že nechci doma pořád dokola rozebírat pracovní věci, kolegy apod. Nedá si říct a je to stále nanovo. Uvažovala jsem i o změně práce, ale bydlíme v malém městě a nevím, jestli bych něco sehnala. Děkuji.

Milá Ivet, věřím, že jste mu řekla: "milý Pepo, mám tě ráda, ráda tě vyslechnu, ale už je toho povídání o práci na mne moc. Jestli máš pocit, že potřebuješ více urovnat myšlenky, pocity kolem práce, bylo by fajn, kdybys k tomu využil psychologa. Já ti už více poskytnout nemohu a přiznávám, že mne to vyčerpává a nedělá mi to dobře…" Případně mužete zvolit postup takový, že tam zajdete spolu, že je to váš společný problém… může to pro něj být přijatelnější. Držím palce. Chcete-li ocenit fungování poradny, zasdílejte, některý článek/stránku z tohoto webu např. na Fb. Články naleznete https://rovena.info/clanky.html .