dobry den pani doktorko, prosim poradte mi. mam takovy neprijemny problem. sveho pritele nadevse miluju, jsme spolu uz skoro rok, ale ma velky problem s hygienou. umyva se tak jednou za deset dni, tvrdi ze kdyz nic nedela (pracuje jako IT specialista) tak se nespoti a nemusi se myt. jenze kdyz se treba tyden neumeje, a chce po me oralni sex, tak je mi z toho spatne. zkousela jsem mu i navhrnout spolecnou sprchu pred sexem, ale zacal se vymlouvat a obracet to proti me. nerada bych se s nim kvuli tomu rozchazela, ale nevim co s tim. predem dekuji za odpoved

Milá Katko, lidi jsou divný, plně vás chápu… Všichni víme, jak to smrdí v pavilonu opic… člověk nesmrdí tolik právě jen díky hygieně, jinak ano… Rozumové argumenty asi nefungují… váš partner k tomu má nějaké podvědomé motivy, ale co vy s tím… :( obávám se, že asi budete muset hrát vabank – buď vy nebo jeho nehygienický manýr… Podmínka: Každý den osprchovat/opláchnout vyměšovací otvory, nohy a opláchnout podpaždí… Větší sprcha nebo koupel alespon 2xtýdně (v létě každý den) Nebo zkusit taky se nemít a co on na to ;) (neumím si to představit) Držím palce.