anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, tady zase já Stan. Abych pravdu řekl(napsal), vůbec jste mi nepomohla. Cekal jsem víc. Přijde mi, že tadle poradna je jen od toho, aby jste lidem radila, kde se mají poradit. Hezký den Stan

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milý Stane, bez vlastní aktivity se tvoje starost nevyřeší – v poradně on-line, bez znalosti tebe jako osobnosti, ti mohu poskytnout informace obecné… o žárlivosti ti zde nenapíšu víc než v několika článcích. Jsou lidé, kteří si ty články přečetli a našli tam, co se jich týká…. a třeba pak hledali cestu, jak to změnit… poznat sebe, naučit se zacházet se sebou je práce… v poradně on-line může maximálně přijít nějaká inspirace… není to náhrada za terapii apod.