Dobrý den, je mi 32let s manželem jsme spolu celkem 16 let. Vztah je fajn, začal mít ataky bojí se, že umře, třeba nemůžu jet ani 2km v autě, musím s ním. Vlastně je pořád semnou, protože já bych mu prý pomohla. Má je 3roky, ale posledních 11měsíců je to horší. A teď jsem se asi zbláznila já. Před 3měsíci jsem poprvé vybouchla a dnes znova. Chtěl ať sedím v autě u něj před prací. Já se vůbec nedokázala uklidnit. Zaťala jsem pěsti, a jakobych na sebe koukala jako na televizi, jsem hystericky na něj řvala, celá se klepala, jako by nestačilo, že ráno odvezu malou do školky, větší do školy a jeho do práce a odpoledne je po své práci zase všechny svážím. Děti jsou naštěstí u babičky na prázdninách, ale já nevím, jak se opět začít ovládat, tohle nejsem já. Děkuji za odpověď moc moc

Milá Eleonorko, sice si cením, že chcete být vyrovnanou klidnou ženou, ale třeba byl takový výbuch třeba, aby ukázal patologickou situaci ve vašem vztahu, v rodině… Muž neplní zdravou roli a patrně to vůbec neřeší a naopak vás uzurpuje… docela by mne zajímala jeho reakce… Pokud máte čas, můžeme se domluvit na schůzce a poznat vaši podosobnost, která se chová jinak, než vám velí rozum… je třeba všechny části v sobě poznat, akceptovat a uvést do harmonie … Budu se těšit.