Dobrý den, mám takový problém. Strašně těžce zvládám, když mám pocit, že někdo, kdo je v mém životě důležitý, má se mnou nějaký problém, zná někoho lepšího… Strašně málo si vřím. Snažím se být vyrovnaná a veselá, ale pak mě začne tak zvláštně tlačit na plicích a pak ve mě začne růst strašná touha si nějak ublížit. A když se aspoň nepraštím, tak se dostávám až do takových křečí…. Taky si připadám strašně ošklivá a tlustá… mamka ale říká, že jsem až moc hubená… vážím 59 kg a měřím 172 cm… přijde mi, že ta váha je moc, že bych potřebovala aspoň 10 kg dolů Jsou dny, kdy jsem v pohodě, veselá, šťastná… a pak najednou přijde ten pocit a už nejsem dobrá… začnu se nenávidět…už nevím co dál

Milá Katko, bylo by fajn, kdyby jsi se naučila mít k sobě hezký vztah – inspiraci o životě najdeš v knihách např. Miluj svůj život, Osobní síla . Konkrétní techniky práce se sebou můžeš nalézt, co tě bude lákat a bavit. Když budeš chtít, můžeme se domluvit na setkání a probrat, co by jsi si vlastně přála řešit. Váhu máš naprosto ideální i k věku, který předpokládám 17 . Prozkoumej http://www.bezhladoveni.cz/bmi-kalkulacka/?utm_source=sklik&utm_medium=cpc&utm_campaign=SE_BMI Přijmi své tělo a obdivuj jeho ženské křivky, děkuj mu za to, že to dobře slouží a umožnuje žít…