Dobrý den,chtěla bych se zeptat,mám problém s spřítelem.Začlo to tím,že my zapřel že jde na diskotéku a když jsem mu volala,tak mi zapřel a lhal kde je.Přijel v noci a když jsem se sním začla bavit a pak jsme se začali hádat,tak začla plakat naše dcera a tu slyšela moje mamka(ta bydlí o patro níž)tak přišla a pustila se do přítele,jak si to představuje atd..(udělal to už po několikáté)začli se hádat a nakonec se začali oba vyhazovat z bytu..přítel se sebral a odešel.Už přes měsíc se mu omlouvám a prosím ho aby se vrátil a on my pořád říká,že neví a že pořád o tom přemýšlí.Už nevím co mám dělat,ta nejistota,je vážně hrozná.Vím,že jsem se ho měla zastat,ale v tu chvíli ze mě nevypadlo ani slovo.Moc ho miluju a chtěla bych ho zpátky.Máme spolu krásné dvě děti.

Milá neznámá, něco je v nepořádku a nejedná se o to, že jste v tu chvíli se ho nezastala. Mám pocit, že ve vašem rodinném systému bylo něco neuspořádaného již před tím. Na základě vašeho psaní nemohu komplexně posoudit váš problém. Domnívám se, že v nepořádku bylo něco z jeho strany, ale i z vaší strany. Chtěli-li byste oba spolupracovat na znovuoživení harmonie ve vašem vztahu, doporučuji spolupráci s profesionálem, harmonii můžete nastolit spoluprací… Nemá-li se ke spolupráci, zařizujte se s dětmi po svém…