dobrý den ..syn má letos 20 je stále ve 2 ročníku a má deprese ,nervy.říká že se zabije..já jen brečím a snažím se mu dát co chce at je klid..už rozbil doma pár věcí ..už jen při každé ráně ustupuju a klepu se byla jsem sním u psychologa myslim že je to málo

Milá Neuro, nejsem si jistá, že chápu správně vážnost situace… nejsem si moc jistá, že užíváte vhodně diagnostická slova…zavolejte mi nebo se stavte at celou situaci upřesníme… Je třeba si uvědomit, že nejste otrokem syna… že potřebujete myslet i na svoje psychické zdraví… následně jsem zjistila: (že jste mi zde psala pod jménem ivi, neuro, mámu, bripo, bety – a když si to vše ted dávám dohromady – fakt potřebujete pomoci – na manželovi jste nezdravě závislá, manžel vás patrně nemiluje a vy máte nervy na pochodu – vyhledejte odbornou pomoc a spolupracujte – doporučuji i antidepresíva nebo neurol … syn patrně má potíže psychické všelijakého rázu, protože nežije ve zdravém prostředí – udělejte pro sebe už něco…)