anonym Personál zeptal se před 10 roky
pěkný den přítelkyně syna stále podezírá nadává mu ,a já nechci zasahovat ,ale vidim že za ten rok je uplně mimo…je jiný a neštastný jak mu to šetrně vysvětlit je opravdu hrubá…

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Ivi, jak se říká: s malými dětmi malé starosti a s velkými větší ;) a ted vážně: je dobře, že je zdráv a že dělá partnerskou zkušenost…i když chápu, že vás situace znepokojuje. Uvědomme si, že syn je dospělý, vy můžete zkusit se ho nejprve poptat, jak se v té situaci cítí… Následně mu můžete poskytnout zpětnou vazbu, říci, co vidíte, jaký z toho máte pocit … když bude chtít, můžete mu pomoci vyhledat pomoc… když ne, nemůžete nic… Co zpětná vazba od tatínka? Držím palce.