anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobry den, prezivam tazke, pre mna dost nove nepochopene obdobie zo sklamania vo vztahu a lasky. Zachadza to uz dost daleko, ludia ma posielaju k psychologovi aby som sa stoho dostal a hlavne konecne kludne spal. Prave to nevyspanie ma uz zacina drtit a musim to zacat riesit. Preto skusam tuto online volbu. Priblizim vam moj pribeh… Asi pred rok aj pol som v praci spoznal zensku o 6 let rokov starsiu odo mna. Posobila na mna strasne milo , nezne, takovy ten anjelik. Pacila sa mi a ja jej tak si dali rande. Ja som v tom obdobi mal priatelku ale boli skvor na rozchode, ten vztah nefungoval a toto bol kopanec ukoncit to. Na ziadost novej znamosti som to i ukoncil. Po par mesiacoch som sme zacili spolu i zit. Mala 4 rocnu dcerku s ktorou som si az moc dobre zacal rozumiet… Zaciatky boli uzasne i v intimnom zivote. Pre mna nova vec bol rodinny dom, kedze som mestak. Ale popral som sa s touto ulohou na jednicku, dokonca mna praca kolem baraku strasne bavila. Postavil som pristresky, predelal celu zahradu aby sme toto leto mali pekne posedenia, a plno dalsich veci v baraku a kolem baraku. Vsetko bolo dokonale, casto sme rozpravali o dasliom dietati a svadbe az sa tak aj stalo, poziadal som ju po 9 mesiacoch o ruku, rekla ano. Ale zacalo to upadat. Najprav intimny zivot, zacali hadky… Snazil som sa vse zachranik, delal som vsetko co chcela, obetovaval som vsetko. Pak mi jednou povedala ze ma nemiluje a ze sa chce rozist… No a strasne ma to vzalo… odysiel som od nej rychlo lebo som zacal pocitovat averzi voci mne. Slubila mi ze sa niekedy stretneme, pretoze ju dodnes moc milujem bol som rad za to… Kedze mame spolocnu praci tak sa tam stretavame… vie ze ju milujem a zacina toho vyuzivat, a zneuziva ma citovo. Ked potrebuje nieco zo mna vytiahnut nalze mi nejake setkani a pak ma zradi… zacina sa v nej objavovat velke zlo voci mne a ja nechapem dodnes preco. S toho andilka sa meni zruda sice pred oklim sa snazi byt hodna. Dokonca pred vztahom so mnou mala milenecky vztah s daslim kolegom a ten tam ma i manzelku a ona sa jej s klidnym svedomim den co den kouka do oci za jednym stolom u svaciny. Ked ma vzdy zradi som vztekli ale nedokazal by som jej ublizit, lenze na druhy den jej uz pisem a vtieram sa jej. No a ta otazka , proc to ukoncila, preco je taka zla voci mne, preco si so mnou zahrava ma tak zoziera ze uz ma to psychicky zoziera… Trapenie bych vedel nejak prezit ale to ze uz kvoli tomu nemozem spavat kludne a potom som cely den zniceny… proste trpim, vim ze to nema zmysel ale porad ju milujem … chcelo by to nejake riesenia ale uz fakt nevim kde ho hladat. Dakujem za odpoved

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
MIlý Peter, bohužel patrně nejste z okolí, pozvala bych vás skutečně na setkání… Protože je třeba řešit vaši citově emoční vazbu, závislost na té ženě. Naučit se mít sebe raději než tu ženu, přitáhnout energii, která vám k ní utiká a to je potřeba učit při osobním setkání včt. léčebné meditace: rovena.info/lecebna-meditace.html může aspon trochu pomoci https://www.youtube.com/watch?v=OI9tgB5n5Lw Najděte si v okolí, kdo vás to naučí – fakt je, že je třeba k tomu vaší aktivní spolupráce. Můžete vůči ni jet i mantru: Miluji tě – miluješ mne; odpouštím ti – odpouštíš mi; žehnám ti – žehnáš mi a tobě i sobě přeji svobodu a propouštím te ze všech svých polí v zájmu veškerenstva. Když budete sám něco zkoušet a něco probrat v té souvislosti, klidně zatelefonujte. Držím palce rovena.info/dobry-spanek-a-nedostatek-spanku.html