anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, chtěla bych se zeptat čekáme s přítelem rodinu, za šest týdnů má bejt mala na světě. Odesel ode me před týdnem, našel si slečnu věkově mladší..A ve mě se hromaděj otazky, proč to udělal, kde budem s malou bydlet, jak to vsechno zvladnu..Sice říká že se o mě a o malou bude starat, ale vim ze na plno věcí zustanu sama a strašně se toho bojim..Vubec nevim jak se s takovouhle situaci vypořádat a myslet pozitivně, už kvuli maly. Hromadí se ve mě vztek, odmítnutí a bolest. A nedokazu se na svět koukat pozitivně, vyprchala ze mě veškerá pozitivní energie kterou sem v sobě měla..Malá mi najednou příde jak strašna zátěž, kterou nemužu zvladnout. A přitom vim že to bude to nejvetší štěstí v mém životě..

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Katko, ted jsem odpovídala na podobné téma pod Vámi… a včera řešila zajištěnýho borce, kterej po boku ženě leta nestál (seděl u pc a tajil ji) a ted ji tehotnou s malým děckem je schopen akorát poslat dodávkou do azyláku… Plně vaše pocity (vztek, odmítnutí a bolest) chápu… Vývoj je občas drsná věc… Nezbývá nic jiného než hledat oporu v sobě, najít efektivní cesty pro sebe a děcko… a udržet si lásku ke světu a životu, i když je to těžký… Držím palce.