Dobry den , chtela bych poradit ohledne vztahu . Pred vice jak mesicem jsem ukoncila vztah s klukem , protoze me podvedl a pak mu to bylo lito . Ale ja ho stale miluji a kdyz si s nim ted posledni dobou pisu chybi mi .. Napsala jsem co k nemu citim a on mi napsal ze zrovna ukoncil vztah .. Posila porad pusinky ci srdicka . Kdyz jsem mu napsaka vsechno co k nemu citim on mi na to napsal to je to nejkrasnejsi co mi kdy holka rekla . A pak jeste napsal mam pocit jako kdyby si tady porad se mnou byla . A k tomu pridal vis ty jsi tak trochu soucast meho zivota. A pak rekl dej mi cas nevim co poradne sam chci. Prosim poradte co si o tomhle mam myslet ? :(

Milá An, Dávat lásku muži, který neví, co chce, který se rozchází ve slovech a činech, je velmi rizikové a nemusí se energie vrátit. Stejně mu kus času dáš ;) a je to tak v pořádku. Pamatuj však, že je efektivní dávat lásku tomu, kdo ji dává tobě a dávat ji tolik, kolik dostáváš… třeba o malinko víc, aby byla možnost vývoje… Sice béčkovej film a trochu s nadsázkou, ale něco na něm je: http://www.csfd.cz/film/234989-az-tak-moc-te-nezere/prehled/ – něco o klučičím uvažování…mrkni