anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den,chtěla jsem se zeptal nebo lépe řečeno poradit.Mám syna, kterému budou v prosinci tři roky.Nevím jak se k němu chovat v určitých situacích tak bych potřebovala odbornou radu. Jedná se vztekání (vzteká se když se mu něco nedovolí, nebo když jsme venku a nejdeme tam kam chce jít on, nebo když krmím miminko a nedostane hned teď např. čaj..) mnohokrát přemýšlím, jak se v této chvíli k němu zachovat. Zda přísně a třeba ho za to i plácnout nebo ignorací, nechat ho vyvztekat atd… Prosím poraďte ať ještě něco zbytečně nezhorším..Děkuji předem

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Lenko, je důležité, aby z vás cítil jistotu, klid a rozhodnost. Z toho, co píšete je zřejmé, že máte v rodině malé miminko – narodilo se v čase, kdy si váš syn začal uvědomovat své já a jeho nervová soustava není odolná. Je třeba i jemu věnovat přiměřenou pozornost, také jetřeba, nemít na sebe očekávání, že musíte být dokonalá… potřebujete-li získat více jistoty ve svém jednání, doporučuji zajít si občas na konzultaci k profesionálovi…