anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, jsou tomu dva roky, kdy jsem šla na casting na focení a vyklouzlo z toho porno, na což jsem kývla. Nebylo by to tak hrozné, kdybych potom nedojela zpátky účelně natočit ještě pár videí. Uvědomila jsem si svou chybu a skončila s tím hned. Bohužel uběhly asi 3 měsíce a videa se dostala ven. A ví to všichni a seznam se stále rozrůstá. Tenkrát mě můj přítel dost podržel. Ale i přesto jsem začala brát antidepresiva. S přítelem jsme se rozešli asi po roce, já dokonce prášky vysadila. Nedokážu se s tím ale stále vyrovnat. Přišla jsem díky tomu o veškeré city, normální chování, pokoru a víru v něco dobré. Nedokážu řešit problémy, vše mi přijde jako nepodstatné. Nedokážu nyní dát klukovi vše, jsem schopná ho bez výčitku podvést a nevážit si jeho lásky. Poslední dobou jsem také začala stále více pít a utíkat od reality. Bohužel už mám takovou pověst, že stačí abych se bavila s klukem a hned si všichni myslí, že s ním něco mám. Jediné možné řešení co vidím je odjet studovat na druhou půli zeměkoule. Studuji totiž na pedagogické škole a je riziko, že jakmile půjdu učit, vyhodí mě. Opravdu si už nevím se sebou rady.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Moni, uvědomme si, že to, co jste udělala, není nic hrozného. Nikoho jste nezabila ani nepřivedla do chudoby ani nevytunelova republiku… jediné, co jste udělala bylo, že jste dala k dispozici svoje tělo pornoprůmyslu – kdyby nebyly odběratelé, nebyl by… Takže milý soude, schovejte si svou pokryteckou morálku… "Kdo bez viny, necht hodí první kamenem …" ;) Potřebujete se smířit s tím, že jste kývla na nabídku, protože v tu chvíli jste to tak cítila. Mít odvahu stát rovně a říct světu, ano, takovou zkušenost jsem udělala a dalo mi to to a to….součást toho je poznání, že nechci oddělovat sex od lásky… Podívejte se třeba na film Nebezpeční krása … Sezení … (kolik fetáků si udělalo kariéru na tom, že jsou vyléčení, kolik Hiv pozitiv udělalo totéž… – napište třeba veřejné prohlášení a dejte ho na web – to klidně můžeme probrat… co a jak… a už to nemůže číhat jako něco, co po vás někdo plivne) Moniko, neutíkejte od "nás", od světa… byla by vás škoda…. A nechte lidi myslet si, co chtějí… oni vám nedají ani na snídani… Přeji vše dobré…(klidně se i ozvěte a dáme to dohromady i vás :) )