anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den. Jsem ve vztahu už 2 roky. Když jsme spolu byli půl roku,chtěla jsem se rozejít s partnerem ale zjistila jsem,že čekáme miminko. Důvody rozchodu bylo to,že pořád jenom lže a sám tomu věří,pozival marihuanu a mě se to hnusilo a několikrát jsem mu i vyhrožovala,že buď já nebo marihuanu vždycky zvolil marihuanu ale já vždy btla třeba týden naštvaná a pak zas dobrý a takhle furt dokola,pak se doma i ztratily nějaké věci dozvěděla jsem se od jeho kamarádů, že i některé z nich měl okrást. Když jsem byla těhotná tak se o mě vůbec nezajímal byl převážně s kamarády, kterým vyprávěl pohádky,kterým samozřejmě věřil. Umí se hrozně pretvarovat a každého si získat ale uvnitř takový není na všechny působí jaký je dobrák atd získal si celou mojí rodinu. když jsem byla v asi v 5.mesici tak jsem se s ním začala hádat proč si se mnou miminko dělal když mu jsou přednější kamarádi a čas mimo mě jeho odpověď byla,že jsem to dítě chtěla já tak co od něho mám čekat.Pak mi psal omluvne sms. Jak nás chce apod.Tak jsem mu řekla, že proč když chce být s námi tak proč se chová takhle a baví se myslím tim,party atd. Jeho odpověď byla a mám doma brečet v pokojíčku jako Ty.Byla to akorát další rána. Asi měsíc před porodem jsem s ním rozešla nešlo to furt jsem byla pro něho nic a o dítě vůbec neměl zájem ani o mě bylo pro něho přednější lidi okolo plus marihuanu. Když jsem jela k porodu babička mu zavolala, že tam jedeme a chtěl být hrozně u porodu a pak to na mě vše zas tak dolehlo,že jsem se k němu vrátila. Přijel ke mě domů vše nachystal s rodiči pro prcka atd a já si říkala, že se asi vzpamatoval a myslí to vážně, že budeme rodina. Měsíc dva to bylo zase dobre,drobné lži jsem tak nějak prehlížela ale pak začal opět na nás kašlat a chodil furt pit s kamarády a požívat trávu koupila jsem kvůli tomu i testy samozřejmě vyšly vždy pozitivní ale jeho argumenty vždy převrátil, že to není možný a ještě ze mě vždy udělal tu špatnou jako u každé hádky co způsobí,že mi něčím ublíží a začne prevracet a ty jsi udělala tohle a to je v pořádku půl roku třeba staré věci, takže z každé hádky nebo jeho prohřešku jsem špatná já. Teď se stává to,že my se vždy pohádáme a on jde k mé mamince začne jí se vším pomáhat a pak stráví celý den s mým bratrem a jdou se bavit a já jsem z toho hotová cítím se hrozně sama a jsem strašně negativní v poslední době a hnusná na lidi kolem sebe.Vim,že sama už nikdy nebudu mám prcka je to opravdu poklad a je to štěstíčko, které mě ve všem drží ale už jsem zoufalá v tom vztahu ale chci s ním být nevím prostě proč po tom všem v těhotenství také nebýt rodiny a toho smudly v bříšku tak nevím co by se dělo. Je toho na mě z jeho strany už moc furt sama lži a ublizovani. Jeho nic nemrzi prostě to,že jsem nešťastná až když fakt už jen brečím a řeknu mu,že s ním už být nechci tak zas je úplně jak milius.Jinak do té doby chodí furt pryč se bavit a furt je jen celý den na telefonu a pise si nebo sleduje porno,které taky nemůžu vystát.A já prostě ani nechci aby někam moc chodil. Už kvůli té marihuaně a bůhví co vše dělá, když jde s nimi.Jsem pak úplně naštvaná a mám pak hroznou představivost a z toho jsem úplně vyrozena. A jemu je to jedno a ještě toho využívá a jde pak třeba tři dny za sebou pryč, že co by dělal se mnou doma,že se hádat nechce nebo vyvolá ještě hádku abych mu řekla tak si jdi a on pak může říkat jen,že jsem mu to dovolila.Ted je 2 měsíce čistý z celých 2 let ale ja mu prostě nevěřím a v plno věcech mu nevěřím je to těžký věřit po tom jaký je chorobny lhář. A chtěla bych prostě aby trávil čas s námi a ne tohle taky. Jsem z toho už vážně zoufalá a mám furt pocit samoty díky tomuto všemu. Asi je to páté přes deváté napsané ale moc děkuji za jakoukoliv odpověď Přeji vám krásný den

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
MIlá Eli, to je takovej blázinec mimo ploty :(. Eli, cítím, že k němu máš vazbu, která je tak trochu chemie a tak trochu naděje a tak trochu láska. CHápu, že se z toho vymotat je velmi složité. V obecné rovině to vidím tak, že potřebujete víceméně být samostatná – jak na rovině emoční, sociální tak ekonomické. Snadno se řekné, hůře dělá, to mi je jasné… asi je třeba začít pracovat na vnitřní emoční samostatnosti, že vám to bude jedno – něco mohu pomoci já, něco http://www.lsvj.cz Tuším, že když se k němu dokážete otočit zády, bude vám lépe. Přeji vše dobré