anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den chci se zeptat na možnost pomoci přítelkyni která mívá občas hysterické záchvaty.Občas se stane že ji něco tak naštve že řve, tříská dveřmi rozbíjí věci a občas vyhrožuje že si něco udělá .V ten daný moment ji není možné uklidnit a už nevím co s tím .Když jsem ji říkal že s ní půjdu klidně k psychologovi, jen říká, že jí nic není a že to mívá občas každá ženská .Máme dvě děti a po porodu se to jen zhoršilo.Už jsem s ní zažil spoustu ostudy a opravdu to není nic příjemného, ale přesto bych jí chtěl pomoct.Díky za radu.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milý Dave, připomenu důležitou poučku: Pomáhejme jen tomu, kdo o to stojí… Jinak to nejde… jinak se to snadno otočí proti vám a pomoc bude neefektivní… Tak jen pár myšlenek. "Milá ženo, potřebuju ti říct, že tvoje chování mi je velmi nepříjemné, a vnímám, že ani děti se v tu chvíli necítí dobře, že mají strach. Budeš-li v tom pokračovat nevím, co to udělá s mým vztahem k tobě." "Podle mých informací se tak nechovají všechny ženy, kromě toho pro mne je rozhodující, jak se cítím s tebou." "Mrzí mne, že je ti jedno, jak se vedle tebe cítím a jaká atmosféra vzniká v rodině." "Budeš-li chtít změnit tyto afekty, rád budu spolupracovat." Můžete ji natočit… a v klidu to pustit… "Jak se cítíš?" Držím palce.