Dobrý den. Než začnu, tak chci poprosit, aby jste se na mně dívala jako na něco co nejsem nebo čím spíš nechci být. Jde o to, že mám chuť někoho zabít. Občas i sebe. Ne. Nemám to z videoher, i když je mi 15 a videohry miluji. Jde o to, že jsem ve stresu. Moje rané dětství bylo plné traumat a škola je taky hrůza. Známky šly z velmi dobrých k průměrným, ale známky mě netrápí. Trápí mě spolužáci. Moji spolužáci jsou stělesněné zlo a mé psychice to nedělá dobře. Pořád mi chtějí ublížit (někteří se mě i pokusili zabít a rodiče, učitelé a policie si myslí, že jen chci upoutat pozornost) a tak mi přivodili paranoiu a podle psychologických testů i rozdělenou osobnost. Nikdy jsem neměl rád vraždy ani násilí, ale v poslední době mně podvědomí nutí někoho zabít. Mám o tom i zlé sny, kvůli kterým jsem spal jen 8 hodin za poslední 3 dny. Rodiče si opět myslí, že lžu, ale moje psychika je na tom bídně. Dříve jsem byl klidný, ale už asi měsíc zažívám náhlé zachvaty vzteku, u kterých jsem málem ublížil jedné osobě. Taky mě v poslední době pronásledují šikanátoři ze školy a už mě párkrát napadli. A tímhle se dostávám k dalšímu problému. Mám rozdvojenou osobnost. Jedna je úplně obyčejný kluk a ta druhá je čisté zlo. Představte si ty nejhorší vlastnosti a uzavřete je ve člověku. Tyhle poloviny osobnosti proti sobě bojují a pořád ta zlá osobnost vychází najevo. Například při těch rvačkách se přestanu ovládat a místo útěku se rozhodnu bojovat. Často mi to ale uškodí. Ale stejně je nejhorší ta touha někoho zabít. Jsem psychopat? Prosím, pomozte mi! Nechci nikoho zabít, ale moje podvědomí mě do toho nutí! Existují nějaké prášky? Prosím, pomoc. Právě jsem se sesypal a tuhle zprávu píšu v slzách. I když mi pomůže i jen to přečtení téhle zpovědi…

Milý Anonyme, vidím to na spolupráci s psychologem… třeba i na arteterapii… klidně jednou týdně… Školního psychologa asi nemáte, ale doufám, že když požádáš rodiče nebo výchovného poradce o to, aby ti zařídili spolupráci s psychologem, že se cesta najde. V PPP bohužel na terapie nemívají prostor (ale klidně se v té vaší poptejte, zda by mohli i terapii), lepší to je v Poradně pro manželství a mezilidské vztahy… Užitečná může být i technika voice dialoge Pro začátek https://www.youtube.com/watch?v=TgiNWo2dFa8 Držím palce