Dobrý den paní doktorko, prosím Vás o názor. Je mi 46, příteli 43 let. Jsme spolu 9 let. Každý máme své děti, nežijí s námi, jsou dospělé, spolu děti nemáme. Každý máme práci jinde, nebydlíme spolu, vídáme se pouze na víkendy a dovolené. Přítel mi byl před 3 lety nevěrný, měl vztah asi 2 měsíce, nevěděla jsem o tom. Vše ukončil, jsme spolu. Pak začal aktivně běhat, jezdit na kole, jezdí na závody, život víceméně podřizuje sportu a závodům. Na prvním místě rozhodně nejsem, což mi až tak nevadí, ale jeho nevšímavost ohledně sexu ke mně poslední měsíce mi vrtá v hlavě, co je špatně? Řekl mi, že sex potřebuje, přes týden kouká často, asi každý den ma porno a masturbuje. Má velice rád ženy, rád je pozorujeme, stále po nich kouká. K mému problému…..pár měsíců se ke mně nechová jako k ženě, která ho sexuálně zajímá. Je unavený, v mé přítomnosti radši rychle usne, o sex se mnou nemá zájem. Prý problém nemá, nepřijde mu to divné, náš vztah se mu líbí, já se mu prý líbím, nevidí problém. Jsem z toho nešťastná, nevím co se děje. V hlavě má jen sport a jiné ženy, já tam rozhodně nejsem, nemá na mě čas a nechce se mnou mít sex nebo nevím přesně jestli nechce, ale unavený je stále, přesto na sport si čas a náladu udělá. Asi žárlím. Nic z jeho aktivit by mi nevadilo, kdyby se věnoval taky mně, kdybych se cítila jako žena, o kterou má zájem. Chová se hezky, ale ne jako k ženě svého života, což pro něho dle jeho slov jsem. Cítím se strašně, když vím, že o víkendu se mě ani nedotkne a přes týden si užívá u počítače, protože sex potřebuje. On je spokojený, ale mně to normální nepřijde. Děkuji Vám za Váš čas a radu co s tím můžu dělat. Kamila

Milá Kamilko, v závěru si to hezky píšete: Nic z jeho aktivit by mi nevadilo, kdyby se věnoval taky mně, kdybych se cítila jako žena, o kterou má zájem. Chová se hezky, ale ne jako k ženě svého života, což pro něho dle jeho slov jsem. Cítím se strašně, když vím, že o víkendu se mě ani nedotkne a přes týden si užívá u počítače, protože sex potřebuje. On je spokojený, ale mně to normální nepřijde. – - On je asi spokojený, ale vy ne. Vám vztah nedává to, co byste ráda… to, co dělá vztah hezký … To, co nazýváte žárlením je jen nenaplněná touha a přání mít jeho pozornost = být první – což je regulérní očekávání od vztahu – jinak je třeba si říci, že se jedná o kamarádství s výhodami… Stáhnete svou touhu – dávejte ji tolik, kolik ji dostáváte… a žijte … bavte se… Je to muž, který neumí milovat, bojí se žít – odejít od vás/od bezpečí za svouhou touhou… neumí milovat tu, se kterou je… Držím palce – vemte zodpovědnost na sebe…