anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den, pro někoho by to byla asi jenom taková blbost, ale pro mě rozhodně ne. Zrovna chodím do autoškoly a měla jsem před pár dny jízdu..no a pršelo a já jela nějakou vesnicí a najednou auto trošku nadskočilo. Podívala jsem se vyděšeně na instruktora, který seděl vedle mě a ten řekl jenom číča. Přejela jsem kočku a je mi z toho hrozně špatně, miluji zvířata. Nedokážu pomalu ani zabít mouchu. Teď, když vidím někde obrázek kočky vzpomenu si na to, jak jsem jednu přejala.. vůbec jsem ji neviděla. Instruktor mi řekl, že tam skočila na poslední chvíli z vysoké trávy(nechápu proč nezačal brzdit, když ji viděl), ale stejně mi z toho je špatně teď a ještě dlouho bude….ani jsem nebyla schopná to někomu říct, tak to píšu aspoň sem.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá Baru, chápu, že Vám to je líto… ale nezbývá nic jiného, než přijmout to, co se stalo… vy jste to neudělala úmyslně… potřebujete se tedy s přejetou číčou usmířit … taky se mi to sem/veřejně nepíše snadno, ale bývá to efektivní – projevit si vzájemnou lásku a přijetí… můžete ji odposlat do kočičího nebe… (rituál nebo meditace) … můžete pocítit chuť něco udělat … uvidíte… Prostě vnímat, že Vám odpouští, vy si odpusťte a ponechte tuto událost jen jako zkušenost v sobě …. (taky je možnost projít abreaktivní terapií…) Věřím, že to zvládnete případně se ozvěte.