anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobry den, manzelka nekolikrat do roka prohraje na automatech castku od 1 do 10 tisic. Jsme nazele 2 roky a za ty 2 roky uz prohrala asi 22 tisic. Stava se to ve stressovych situacich, kdy je extremni tlak na nedostatek financi, nebo napriklad ohrozen zivot celna rodiny, domaciho mazlicka, apod. CO je na situaci pro mne neobtiznejsi, ze cele 2 roky financuji rodinny rozpocet zcela sam a tak nemohu se ubranit pocitu, ze se doslova vyhazuji mnou tezce vydelane finance v situacich, kdy by se naopak hodil nejaky vedlejsi zdroj prijmu. Stava se to opakovane a situace je neunosna. Asi se rozvedu, nebo spacham snad spacham sebevrazdu. Mam nejakou moznost, ze se situace zlepsi, kdyz partnerka evidenntne problem nepriznava a neni motivovana jej sama aktivne resit ?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá muži, odpověd jste si napsal v posledních dvou řádcích. Raději se rozvedte než páchat sebevraždu. Rozvést se můžete, i kdybyste se rozhodl žít v rodině (nevím, zda máte děti nebo se jedná jen o vás dva) – vcelku to i doporučuji, abyste oddělil ekonomickou zodpovědnost… manželství je dle zákona ekonomickou institucí, což si mnozí při vstupu neuvědomují… to je dle mého funkční a únosné pouze tehdy, pokud se jedná o dva rozumné a zodpovědné jedince… (můžete udělat i nějaké majetkové rozdělení v manželství – u právníka konzultujte…) Můžete navrhnout i společnou poradnu – pokud bude souhlasit, můžete se objednat. Držím palce.