Dobry den, manzel mi je neverny. Zamiloval se. Trva to rok. Moc se neschazi, hodne pisi. Chci zustat s muzem. On zatim nechce rozvod. Ceka, co udela milenka, vdana, bez deti. Chce nam dat sanci, ale neumi, nechce s ni prerusit kontakt. Co delat?

Milá Andy, chápu – náročná situace a mám pocit, že děláte maximum, které můžete – nevyhazujete ho, jste trpělivá (a nebavíte se o tom moc) Lidé, kteří se neumí rozhodnout nejsou připraveni nést bolest, která s tím souvisí… takže čekají, až se "něco" stane, nejsou kormidelníky… Je na Vás, jak se v této situaci cítíte, zda vyhodnocujete pocitově včt.rozumu, zda vám situace takto víc dává než bere… Vy budte kormidelníkem na své lodi ve svém životě… Budete-li mít chut, stavte se, zkusíme vás do té energie dostat… Přeji vše dobré.