anonym Personál zeptal se před 10 roky
ahoj je mi 12 roku a nevim jak mam rodicum rict ze jesem dostala menstruaci a mam starsi brachy a bojim se e si ze me budou delat srandu :-(

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Kitty, předpokládám, že jsi to už s mamkou pořešila za ten týden… Pokud ne, tak skutečně seber odvahu a svěř se mamce, ta to pochopí – vždyt kdyby neměla menstruaci – nemohla by přivést na svět své děti… Menstruace je znamením, že jsi zdravá a stává se z tebe žena :) Jestli si kluci budou dělat srandu, nevím, ale kdyby ano, tak je to jen proto, že se neumí vyrovnat s tím, že pohlavně dospíváš…