Dobry den,mam takovy problem sama se sebou a nevim jak ho resit,je mi 28 let,mam dceru 4,5letou a 9mesicni dcerku,nebudu popirat ze je toho na me moc,ale problem spis ktvi v mem chovani,jsem urvana zenska,vytoci me malickosti,snazim se najit v sobe usmev ale.nejde to.starsi dcerka mi odmlouva a zdrzuje kdyz jdeme do skolky,jezdime autobusem a ja kdyz nestiham tak zacnu kricet,jez,oblikej se honem pak.me to vytoci do obratek protoze je opravdu moc hodin,a ja se proste nervnu a nemuzu prestat na ni rvar,ona za nic nemuze ,ja jen.potrebuji poradit jak se mam uklidnit nechci aby s tim.byla po me,a nechci ji tim.trapit,sve deti.miluji na devse a nechci jim ublizovat svym chovanim,manzel mi moc nepomaha,nas vztah je na bide mrazu ale nehadame se,nechci uz takova byt,prosim poradte

Milá Míšo, vnímám upřímnou snahu být v klidu. Základní váš životní pocit je "jsem urvaná ženská." asi to chápem, něco je na Vás naloženo objektivně a něco na sebe nakládáte subjektivně. Mám pocit, že bych s Vámi potřebovala mluvit, položit Vám otázky… Co skutečně musíte… Co se stane, když… jaké máte možnosti… Tak trochu by se na to hodilo https://rovena.info/kognitivne-emocni-revitalizace-psychiky-kerp.html Tak když si najdete cestu, bude to fajn… pokud nenajdete cestu, můžeme i telefonicky dílčím způsobem… Držím palce, že najdete cestu k sobě…