dobrý den, moc prosím o radu! je mi 31, nedaří se mi navázat kvalitní partnerský vztah, bohužel přitahuji často nevyzrálé jedince a hlavně prostě nevím kde najít normálního chlapa pro život! Seznamkám už nevěřím, psali mi různí úchyláci a naposled z jednoho se vyklubal chlap s exekucemi! Teď mi kamarádka dohodila chlap, jenže… Je mu 38let a prý je už dost dlouho sám, mám ale hodně kamarádů (na mě až moc…), takže si vystačil. Bohužel od začátku vztahu bojuji o pozornost, jelikož již několikrát dal přednost kamarádům (víkend s kamarády apod.) teď mi tvrdí, že mě nechce ztratit apod., že ví, že se choval jako blbec (jenže to tvrdí poté, co mu kamarádka vyzradila, že jsem naštvaná) a já sama se mu to chystám také osobně říct. Další věcí je, že jsem si uvědomila, že mi vadí jeho nadváha :-( bohužel je to chlap jako hora, ale má velké pivní břicho, potí se, funí apod. A v sexu je to jako mít sex s tankem! Nejsem sama dokonalá a vím to, uvědomuji si, že bych vlastně měla být ráda, že mě někdo chce, mám velký zadek, metličkové žíly a celiakii! Na druhou stranu si trochu připadám, jestli se do toho vztahu nenutím ze strachu, že mě nikdo jiný nechce :-( Přemýšlím, zda tomu nedat šanci a neříct mu, aby zhubnul!!! Protože mě to prostě sexuálně nepřitahuje… co s tím? Biologické hodiny tikají neúprosně a počet volných chlapů rapidně klesá :-(

Milá Zahro, Vaši starost chápu, podobně je na tom více žen a řeší podobné dilema. Nutit se do vztahu vychází jako masochismus a obvykle dříve nebo později to vzdají. Ve vašem příběhu doporučuji nastavit si to tak, abyste s tím mužem dělala to, co Vám je příjemné, je třeba, aby Vás jeho společnost bavila… můžete "zpomalit" a říci si, že když vy nikoho nemáte – on nikoho nemá – můžete se spolu kamarádit, zajít na pokec, na výlet, do kina (např. ne Bridget Johnsovou ;) ) mít k sobě úctu, vážit si toho, že ten druhý se mnou chce trávit čas… – nenutit se ani jeden – a uvidíte, jestli budete mít chut vidět se spíše více nebo méně… a jestli srdcem ho přijmete… Přeji vše dobré a držím palce.