Dobrý den. Zajímal by mě názor na tohle.Při narození mi byla zdeformována hlava což mělo zřejmě vliv na to že v pozdějším věku jsem byl velmi zlobivé dítě o hyperaktivitě se tenkrát ještě nevědělo.Také jsem byl velmi hloupé a nešikovné dítě o dyslexi,dysgrafii,dyskalkulii,dyspraxii, se také ještě nevědelo.Takže jsem byl vylučovám ze všech kolektivů a aktivit. Trpím také tělesným astenizmem takže v učlišti nastala šikana.Skoušel jsem to změnit takžě jsem 15let několik hodin deně zvedal činky bez valného uspěchu.Z každé práce mě vyhazují že jsem chcípák a idiot.Ve 30 jsem tedy navštívil psychologa ten mi dal nějaké testy řekl že stí nechce nic mít ať du do blázince. Tam jsem chodil ambulantně 5let. Paní doktorka mi předepisovala prášky po kterýc jsem nakonec sotva koukal.Když jsem se jí to snažil vysvětlit a ještě zdělit že to na moje problémy se čtením psaním měřením rozpoznáním hodin nemá vliv,tak mi řekla ať už tam nechodím. Poslala mě k další paní psycholožce. Ta mi tvrdila že si vše jen namlouvám že si mám nají přátele , koníčky , ženskou , to bych moc rád když sem se zeptal jak , tak mi bylo řečeno že na to si prej musí přijít každej sám. A ať už tam nechodím tam sem chodil asi 3/4roku poslala mě na arteterapii tak jsem chodil vybarvovat omalovánky asi 1/2roku .Bohužel jsem kvůli tom měl velké problémi v práci nemohli mi trpět každou středu 3hodiny A . Tak sem musel skončit. Na nějaký čas sem na psychoodborníky rezignoval. Jo celou tu dobu jsem byl veden pod diagnosou anxiósní osobnost, pak jsemse rozhodl že se musí najít nějaké řešení . Šel jsem k další psycholožce tentokrát placené požádal jsem o otestování abychom zjistili něco pozitivního na čem by se dalo stavět dlouho nechtěla ale po čase souhlasila. Bohužel špatná krátkodobá paměť disfunce mozku špatná práce se symboly jediné plus je výborná sebekorekce. Když jsem chtěl vědět jak to využít tak krčila ramenama a že jsem příliš rygidní e terapir by neměla smysl ať už tam nechodím, snad aťsi seženu doučování. Dlouho jsem se pokoušel sehnat někoho kdo by doučoval 40letýho chlápka počítat do 10. A to není ftip 7+3 neo 7+4 nikdy nevím musím si to spočítat na prstech sranda co.Samozřejmě sem nikoho neshnal.Tak sem chodil na eegbioftbek stálo to 40000,- eště teď to splácím.Měl jsem vysokou alfu2 teď už jí nemám vysokou ale nezměnilo se vůbec nic. Taky sem chodil na ki neziologi taky na akupunkturu všechno jenom tahadla na prachy. Tak když tadv radíte co teda radíte. A dalšího odborníka račí už ne. U neurologa sem taky byl. Sice hlava zdeformovaná ovšem vše BPN.

Milý Ado, je toho na Vás hodně a vnímám, že byste skutečně něco chtěl. Jestli tomu dobře rozumím, největší starost vám dělá zařazení do společnosti. Bohužel tato společnost je drsná a někdy nalézt tu správnou záchranou sít nění snadné. Na mne Váš příběh dělá dojem, že by bylo vhodné, abyste dostal invalidní důchod a nalezl chráněné bydlení a třeba práci v chráněné dílně. Z mého pohledu potřebujete získat informace, jak se intagrovat, začlenit… Věřím, že Vám mohou s nasměrováním pomoci i http://www.rytmusbenesov.cz/ – mají více poboček, mohu předat i kontakt na kamarádku, když se ozvete emaliem, telefonicky. Držím palce.