anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobry den chtela jsem se zeptat mam pritele jsem s nim od kvetna je mladsi o 8let zijeme spolu.Nez jsem s nim zacla zit tak ja bydlela u rodicu on taky.Vse bylo v poradku.Ted je vse v poradku ale posledni dobou se vyhyba pohlavnimu styku.Jinac je hodny mily udela vse nac si vzpomenu.Vim ze je po sexualni strance velice dobry i ja.On tvrdi ze to je posledni u vztahu ja tvrdim ze to k partnerstvi patri aspon 2×tydne on uhiba prt to staci co 14 dnu.Vim ze mi nezahyba je spokojeny ma vse vi ze jsem sexualne zalozena on taky.Chovani ma jako zena.Milovali jsme se porad nez jsme spolu zili.Tvrdi mi ze ma blokaci nejakou.Nechapu.Jinac by to byl dokonaly vztah.Mi sex chybi nechci mu zahybat moc ho miluju je to teske pro mne muzete mi nejak pomoct dekuju

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Dasi, k intimnímu vztahu patří přirozeně sexualita… Pokud má blokaci, proč ji neřeší? V dlouhodobém vztahu je na místě, aby milenci nespaly každou noc vedle sebe na lůžku, je užitečné aby třeba 1x týdně jeden spal v obýváku… – nejsem si však jistá, že je to řešení pro vás. Od května – není zas tak dlouhý vztah, aby se vyrovnala hladina sexuální přitažlivosti. Jeho chování je zvláštní – je na něm, jak se k tomu postaví. Můžete jít do poradny spolu a uvidíte, kam se to posune. Pro dlouhodobý vztah je užitečné, když oba mají podobnou sexuální touhu. Přeji vše dobré.