anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den .Mám problém co dál.Jakým směrem.Již před 1rokem si manžel 59 let našel kamarády..Každý den tam chodil.celé dny s nimi v hospodě.Samozřejmě všechny kč odešly s ním.Hostil je prostě si užívali.Po 3 měsících jsme se dali dohoromady slíbil ,že tam již chodit nebude jen zřídka.Asi po 2 měsících už to byly výmluvy ,že jde pro pečivo a nevratil se,atd.Prostě žil jen pro kamarády.Hodně s nimi pil.Když pije byl agresivní doma .Pak hodil klíče do schranky nadavky sprosté atd .Výhružky po sms ,tel..atd Prostě chlast ..A byla jsem sama se synem .Byli jsme spolu 13 let.Máme syna 11 let.Dříve beze mě nikde nechodil a najednou takový zvrat,jak puberták.Jenže kamarádi ho uplně vysáli,jak z peněz ,tak psychicky.Jěště si na některé vzal uvěr,ted to musí splácet.Prostě nezájem o syna nezájem o rodinu.Práci tež ztratil .Až jsem ho našla po několika měsících jako bezdomovce v hrozném stavu…nemocného..Pomohla jsem mu.Ale již mám 4 měsíce známost a manžel s kterým jsem rozvedená mě prosí at ho vemu zpět..Ví ,že udělal chybu a chce zpět rodinu ,tak jak to bylo dřív.Já ale po tom všem se bojím..a taky bych ublížila příteli který mě byl oporou..Vím ,že si vychutnal uplné dno.Nevím jak dál.děkuji za brzkou odpověd Ivka

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Ivko, trochu mi v příběhu chybí informace, ale to asi není důvod, proč Vám nemohu napsat jednoznačně, co dál. Je to náročná situace a sama budete muset projí své pocity a svou vazbu k manželovi. Je zajímavé, že stále píšete o manželovi (nikoliv exmanželovi) . Je možné, že manžel prožil nějakou osobní krizi a dále by byl v pořádku… je možné, že cítíte, že patříte k němu v dobrém i zlém. Je možné, že můžete manželovi nabídnout přátelský vztah a na úrovni partnerské ho propustit. Pokud to tak chcete, měl by vám to tak dopřát, protože si je vědom, že skutečně on jako partner selhal… Doporučuji nejprve pořešit svůj vzah k manželovi a na základě toho se rozhodnout směrem k příteli. Držím palce.