anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobry den, potřebovala bych poradit. Ziji s přítelem který ma z předešlého vztahu syna (2roky a 9mesicu). Malého beru jako svyho, mam ho rada, jen maminka ho zanedbava, moc toho neumi, neoblika se sam, nemluví, . Když vidí psa řekne baf baf, když auto řekne brm brm, takže toho moc nenamluvi a ani nemá snahu opakovat. A ještě jedna věc, je hrozne urazlivy a z toho mi tečou nervy, jen se mu řekne at neco nedela nebo jde dal od tv, ze je blízko, tak rve. Vůbec neposlouchá, jenže přítel, jeho tata mu nedá ani na zadek, když si to zaslouží a to me štve. Boji se aby k nam pak chtěl malej chodit,když mu da na zadek. Ale myslím si ze vychovny by dostat mel, aby si u nas pak nedělal co chtel. Údajné když mu da maminka tak on ji to vrátí, tohle ja bych si líbit rozhodne nenechala. A Když řeknu ze by mel dostat nebo ze tohle se mi nelibi jak mu vse prochazi,tak se akorát pak pohádáme nebo se nebavíme, protože na to mame kazdy jiny názor. Poradte prosím. Predem dekuji.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
A jaj. Tak to je situace dost vážná z několika důvodů: 1. ohrožení vašeho partnerství 2. ohrožení vývoje dítěte Pokud partner nezmění, doporučuji vycouvat, protože v dlouhodobém horizontu by Vám to přineslo fakt dost komplikací. Otec v područí syna :( (průšvih) Dítě neznající hranice :( (průšvih) Otec upřednostnující vztah se synem před vztahem s partnerkou – rozpad partnerství Doporučuji otci knihu Proč se z našich dětí stávají tyrani. Vám doporučuji uvědomit si, co by tento vývoj přinesl v dalších letech, klidně se stavte na konzultaci… at s partnerem nebo bez a dle toho se zařídit.