anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý večer mám problém mám bratra ,který je alkoholik,..jeho manželka ho vyhostila přez policii a i soud z bytu…již ho mám dva měsíce u sebe.myslela sem že jsem schopná ho z toho alkoholismu dostat…ale bohužel jsem zjistila že to bez odborné pomoci nedám ani s pomocí manžela..vždy je týden 14 dní v pohodě a poté se k tomu pití nějakým způsobem stejně dostane ikdyž nemá přístup k penězům…

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Lucie, vzala jste na sebe zodpovědnost za dospělého člověka… to neodpovídá realitě… postarat se o sebe musí sám… doporučuji smířit se s tím, že bratr si vybírá jiný život, žije jinak, než byste si přála. Zvažte s manželem, kolik mu jěště jste schopni nabídnout, proberte pak s bratrem a vytvořte dohodu a tu naplnte. Jinak vás to, že berete zodpovědnost za něco, co vám nenáleží vyčerpá. (můžete nabídnout, trvat na nastoupení pobytové protialkoholní léčby např. Hrádek u Nechanic…) Držím palce