anonym Personál zeptal se před 10 roky
dobry den mam často vražedne sklony posloucham hororcore a mam takovou naladu mstít se a vraždit a mam pocit že jsu toho schopnej jsemschopnej zapalit klidně barak mam pocit že su psychopat a nwm jak dal abych něco neudělal jemi 15 let

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milý Kruz, obávám se, že to není sranda a že efektivní cestu ke změně nepodnikneš, protože je pracná a vyžaduje vážné rozhodnutí a přesvědčení. Přála bych si, abys ji podstoupil. To rozhodnutí je, že chceš milovat lidi, odpustit jim jejich nedokonalosti a třeba i to, že ti ublížili. Čti knihy např. Nevyšlapanou cestou, poslouchej takové věci … Doporučuji spolupráci s psychologem či semináře osobního rozvoje… lze využít práci "voice dialoge" Rozhodni se být člověkem a hororcore opusť.