anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den.Chtěl bych moc poradit v následující věci. Jsem už 12.let ženatý a máme dva syny.Před osmi lety jsem začal podnikat a udělaly se mi dluhy.Řešil jsem to alkoholem a byl jsem hrubý na manželku a na děti. Před dvěma lety si našla přítele a já se to dozvěděl až po čtyřech měsících.Slíbil jsem manželce že s pitím přestanu ale vydržel jsem to jenom dva měsíce.Před třemi měsíci jsem se opět dozvěděl že si někoho našla. Dokonce už chtěla podat žádost o rozvod.Ale já jsem jí uprosil aby to nedělala už kvůli dětem.Opravdu jsem slíbil že přestanu pít a změním celý svůj život.A jsem na to připraven jako nikdy v životě.Nechci manželku za žádnou cenu ztratit.A chtěl jsem aby se rozešla s tím přítelem.Ale ona mi řekla že mi zatím nevěří,a že se s ním rozejde až za dva měsíce.Já jsem na to přistoupil ale zjistil jsem že pokaždé když tam za ním jede,jezdí tam dvakrát týdne,tak já jsem s nerva úplně v koncích. Zbývají ještě tři týdny a je to čímdál tím horší.Vůbec nevím jak to mám vydržet a taky se obávám že se sním rozejde jenom naoko.Protože tam začala jezdit čím dál tím častěji.Prosím poraďte mi co mám dělat abych jí nestratil a urychlil ten její rozchod.Když jsem jí o to prosil tak mi řekla že ona trpěla devět let.Děkuji za radu

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milý Gregu, snad chápete, že na vzniku této nelehké situace nesete spoluúčast… Alkohol problémy neřeší, spíše je přidělává… je na čase naučit se vnitřní nejistoty, obavy, splíny řešit jinou cestou… můžu mít pochopení pro to, že se cítíte špatně, když žena jede za jiným…ale to vám nijak nepomůže… přitažlivý je muž v plné síle a lásce… vzhledem k tomu, že patrně nevíte, jak se k těmto hodnotám u sebe dobrat, doporučuji vyhledat někoho, komu budete důvěřovat, že s ním tu cestu najdete.