anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, chtěla bych se zeptat co mam delat asi před půl rokem mi umřela prababička bylo to první umrtí které jsem zažila a od té doby citim pocit uzkosti, strachu ze smrti ze nevim co bude dal. Asi 10x za den mam takovej stav ze se mi chce jen brecet a nevim co s tim mam delat. Hrozne se toho bojím. Dekuji za odpoveď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Denny, my všichni se potřebujeme naučit žít s nejistotou, skutečně nevíme, co bude jen si potřebujeme věřit, že cokoliv přijde nějak zvládneme. Zároven se potřebujete vyrovnat s existencí smrti – jakým způsobem to pojmete, to je na Vás – nebo na osobní setkání. Uvědomme si, že odkaz prababičky žije ve vás, a pokud mezi vámi byla láska, tak ta je ve vás také nesmrtelná a můžete ji předávat dál. Můžete se stavit.