Dobrý večer,prosím laskavě o radu.S přítelem se známe rok a půl.Ráda bych již po této době ráda s přítelem žila,nevyhovuje mi už jen navštěvování na chvíli.Ale já bydlím s dcerou v bytovce,kde přítel nechce být.U nás se zde chová moc hezky,vše je bezva.Jenže on bydlí v domě,na kterém je úplně závislý.I se tady chová dost chaoticky,do noci musí pořád kolem něčeho pobíhat.Ani tu u něj nikam nejdeme,nejedeme se nikam podívat.Necítím se u něj dobře proto.Nevím tedy,jestli takto dál přežívat s mužem,který je na jednu stranu bezvadný,ale na druhou stranu je to složité,do bytovky nechce jít bydlet.Moc vám děkuji za radu,J

Milá Jindro, vy i on máte již něco odžito a plynule spojit životy dvou dospělých lidí nebývá snadné. Osvědčuje se tento stav akceptovat a prolnout se natolik, kolik je to možné… Má to své výhody i nevýhody… Mít spolu hezké chvilky, občas si vypomoci a co bude za 15let, to se uvidí… Čím víc maji lidé odžito a čím víc jsou ve svých životech zakotveni, tím prolnutí je náročnější. Můžete spolu zajít do poradny nebo se stavit u mne…. Přeji vše dobré.