anonym Personál zeptal se před 10 roky
som z=falá…mám priateľa, pri ktorom musím robiť čo on chce,nemžem sa stretávať s ľuďmi, s ktorými som sa stretávla, začalo aj fyzické násilie, zo všetkého ma obviňuje a kopec iných vecí…neviem čo ma pri nemu drží a predsa nedokážem od neho odísť

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá neznámá, držet u něj vás může několik věcí např.: - chcete zpět lásku, kterou jste mu dala - máte představu o lásce, která bolí (může souviset s nedostatešnou sebeláskou) – podvědomé přesvědčení: když je na mne ošklivý, je to jeho projev lásky, jsem pro něj důležitá – a tak to je ok - strach z neznámé budoucnosti/ ze změny / ze samoty / z rozchodové bolesti - falešná naděje, že se to změní Přeji vše dobré a držím palce ke změně