anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den. Omlouvám se, že Vás obtěžuji s tak malicherným problémem,ale už mi dochází síly. Mým problémem je extrémně nízké sebevědomí, vlastně je dost možné, že nemám žádné. Každý den se trápím a pláču, protože se mi nelíbí můj vzhled. Neustále se porovnávám s jednou takřka dokonalou slečnou, srovnávám vše dopodrobna, zkoumám její fotky a pak si stoupnu před zrcadlo a pláču. Ničí mi to bohužel už také vztah, protože se bojím, že když ji uvidí, tak si okamžitě uvědomí, jak odporná jsem. Navíc mám i různé kosmetické vady, na řešení však nemám peníze, což mi také nepřispívá. Jsem nešťastná a vůbec nevím jak se toho zbavit, nebo na to alespoň jeden den nemyslet. Vím, že asi není žádná vhodná rada, než pravidelná odborná pomoc, ale o tu nestojím. Předem děkuji, že jsem se mohla vypovídat. Je mi 24. Děkuji, Lenka

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Lenko, myšlenkami, postoji si tvoříte své zoufalství… konstruktivní by bylo před zrcadlo si stoupnout nahá a říci: Milí tělo, vidím tě a jsem ráda, že mi sloužíš, bez tebe bych nežila, necítila… Potřebuješ změnit vztah ke svému tělu… "i když jsi jiné, než bych si představovala, beru tě a postarám se o tebe… holt jsme spolu vyfasovaly doživotí… tak se nějak porovnáme…" a tak si hrát… nebrat se tak vážně…