anonym Personál zeptal se před 10 roky
Jsem običejný člověk. Je mi 19 a chodím na střední školu. Taky často kouřím marihuanu ale z nějakého důvodu jsem pořád smutný. Hodně přemíšlím nad smrtí a láskou. Deprese mě dost užírají.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milý R, obyčejný člověk, který přemýšlí – to je fajn ;) Témata, která tě zajímají jsou důležitá – pomáhá ti to rozlišit věci důležité od nedůležitých… Doporučuji však řešení nalézat bez THC – najdi způsoby, jak můžeš se svou psychikou zacházet bez drog. Láska je hezká energie, nauč se ji v sobě aktivovat, mít naplněné srdce. V dotazech pod tebou doporučené knihy… hodí se ti všechny tři… smrt, bez ní by nebylo filosofie… ukazuje pomíjivost… možná bude důležité objevit, který typ lásky ti chybí, kde prožíváš či jsi prožil aktuální nedostatek. Léčebná meditace může být také užitečná při léčbě zranění. Držím palce. Pro rozptýlení z vážných témat můžeš procvičit http://skolakov.eu/cesky-jazyk-3-trida/vyjmenovana-slova/ – třeba se to na střední hodí…