anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den, jsem normální šestnáctiletá holka akorát mám pár problémů a otázek. Svoje radoby problémy vždy řeším sebe trestanim v ruznych formách (ziletky, hladovění, zvracení..) nelibi se mi to ale svoje emoce prostě nedokážu zpracovat ..důvody můžou být (absolutní nepodpora a odpor rodičů k jakékoli činnosti ve které se chci rozvíjet, kluci kteří mi naslibuji hory doly a ve výsledku jim jde o jedno, falešní lidé kteří zneužívají mnou poskytnuté inf. a zneuziji je proti me a podobně) to je ale vše nepodstatné ..ja bych se ráda zeptala zdali je možné sehnat nějaké silnější antidepresiva aniž bych musela znovu k psycholozce a jestli je psycholog nucený vést si o me osobní údaje (bojím se ze by musela být obeznamena škola i rodina) děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá Lamerko, to je svět… jj, vím o něm… ta nepodpora od rodičů je drsná… hledej, jak se rozvíjet i bez nich… a co prarodiče? tety? v principu se dá požádat o spolupráci metodik primární prevence na škole a i péče o dítě při městském úřadu. Hledej cestu, jak zvládnout sebe – své emoce – maluj je, medituj je… jsi-li z okolí, kontaktuj mne. Antidepresiva ti předepisuje psychiatr – nikoliv psycholog. Ohledně psychologa – to záleží… A proč nechceš spojence…?