anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den, už parkrát jsem se snažila někoho kontaktovat, ale nějak zvlášt užitečné rady jsem se nedočkala.. ve 12ti lelech mě znásilnil jeden známý, ve 13 se o to někdo pokusil, ale ja utekla, potom jsem se začala sebepoškozovat (příjde mi to hrozně ubohý, ale stejně to dělám do ted, naštěstí v menších mírách.. nikdo to neví)když už jsem si myslela, že jsem se naučila usínat s tim, že se to stalo, tak v 18 mě znásilnil ,,kamarád,,ted trpím nespavostí.. už rok jsem snad normálně nespala (usnu v klidu tak jednou za 1-2 měsíce a beru to jako zázrak) jsem stále vyčerpaná, vynervovaná, i když se snažím nebýt zlá a ostatní si myslí, že jsem v pohodě, ale v hlavě jsem strašně zlá a kolikrát lidem nadavam a podobně. Cítím se už jako cvok, nevím jestli to neni tim, že za den naspím cca 3-5 h a nějak mi to nestačí usínám vždycky tak kolem 4 a vstávám podle toho jestli jdu, nebo nejdu do práce takže někdy v 6 ráno nebo až kolem 9. Nejsem sama i přes tohle vše mam přítele a sex s nim mi nevadí, dokonce se mi snad i parkrát líbil, ale pořád nemůžu spát a myslím na to všechno a často brečím a když ne na to, tak na problémy v životě .. škola,práce,peníze,bydlení… nemůžu být nikdy štastná, je to vyčerpávajicí a nevím co dělat na psychologa nemam dostatečné finance ..

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Existují psychologové zdarma – na zdravotní pojištovnu – určitě je na okrese máte – poptej se. Také existují zdarma Poradna pro manželství a mezilidské vztahy – i tam jsou psychologové… (máš-li práci a nemáš-li dluhy, máš i na psychologa – záleží na prioritách) Vezmi zodpovědnost za své psychorozpoložení a pracuj s ním. Knihy – různé – základní doporučuji v dotazu pod tebou… relaxace, meditace… i na youtobe https://www.youtube.com/watch?v=AkXwz8FmXHc a https://www.youtube.com/watch?v=TgiNWo2dFa8 pohledj i jiné Bez vlastní aktivity, práce na sobě to nepůjde…