anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den. Dal jsem se dohromady s kamarádkou, se kterou se znám už hodně delší dobu. Bydlíme od sebe hrozně daleko, ale návštěvy jsou možné. Chceme u sebe spát, ale je tu problém že mě je nad 15 a jí teď bude 14. Rodiče nás nechtějí nechat u sebe spát, protože máme na nic zákony a jestli se to provalí, jdeme hned sedět. Co máme dělat, chceme-li se vidět i jinak než přes den na pár hodin, jednou za měsíc? Díky.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milý LesP, bohužel fakt doporučuji ctít zákony a to ze dvou důvodů: - když se narazí na "pitomce" a fakt nevíte, kdo to může být, je na světě fakt problém, kterej bych vám nepřála. - sexuální zdrženlivost do 15 let neublíží… není kam spěchat, i když vy to ted težko chápete… Dopřejte dívce plynulý přechod z dětství… Navrhnout rodičům, že budete spát v oddělených místnostech? že pojedete spolu na tábor? na aktitu pro mladé. Pohledejte akce pro mladé. YMCA dělá zajímavé věci, pohledejte na jejich webech, jsou v různých městech… vím, že se ty akce blbě hledaj… co by vás bavilo dělat spolu? tanec? divadlo? pečovat o les ? o zvířata? hledejte takové organizace (našla jsem vám http://brontosaurus.cz/co-delame/kalendar-akci/detail/8483 ) Přeji vše dobré.