Dobry den. Jsem vdana, mam 2 deti. Potkala jsem jednoho muze. Je taky zenaty. Ma 2 deti. Manzelstvi ani jednoho z nas neni stastne. Byli jsme pratele. Ale brzy jsme pochopili, ze jsme spriznene duse. Zamilovali jsme se. Planovali budoucnost. Ale u nej nakonec zvitezil rozum nad srdcem. Jsou to uz 4 mesice. Budim se ze spani. Denne brecim. Zhubla jsem 10kg. Jsem uplne apaticka. Neschopna se usmat i na deti. Je to normalni po takove dobe?! Nemam komu se sverit. On byl prvni a jediny clovek se kterym jsem byla schopna mluvit o vsem. Jsem velmi uzavrena, odtazita. Navenek. Uvnitr trpim. Vubec se to ale nelepsi. A ja premyslim, jestli neni nacase vymluvit se profesionalovi. Ztratila jsem nadeji. Motivaci. Smysl. Myslela jsem i na sebevrazdu. Ale nastesti jsem zbabelec.

Milá Sluníčková, je mi líto, že o sobě se bojíte mluvit… málo důvěry v sebe, že jste o.k.? pocit, že budete zranitelnější? Malá důvěra, že unesete .?. Pak se stalo, že jste zažila/dovolila si prvně zažít pocit přijetí od druhého a máte pocit, že to je neopakovatelné. Je to opakovatelné, je dobré umět si navodit i sama a sama si dopřát sebelásku, obdiv tak, jak vám to ten muž ukázal. Ohledně spolupráce s profesionálem jsem pro. Jste-li z okolí můžeme se sejít a krom mluvení se pustit i do KERP či léčebné meditace.