anonym Personál zeptal se před 16 roky
Ahojte, je mi teprve 15, nějak jsem zjistila, že se bojím budoucnosti.. prostě toho, co bude zítra, po zítří, za týden, za rok.. za víc.. Nemám ani žádnou motivaci, stačí se podívat na tento svět a hned je mi ještě hůř.. Hodně lidí mi říká, vystuduješ školu a bude dobře, budeš dospělá a budeš si moct dělat, co budeš chtít, budeš volná.. Ale já z toho mám hrůzu.. Nejradši bych měla pořád jenom 2 roky, byla takovým tím malinkatým dítětm.. A nebo bych tu nejradši vůbec nebyla, ale spáchat sebevraždu bych nedokázala.. to ne.. Já nevím, jenom jsem se chtěla zeptat, jestli se s tím něco dá dělat.. Poslední dobou mám pocit, že mi nic nejde a když už něco dělám je to zbytečné..

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
MIlá Emily, můžeš dělat něco pro to, aby tento svět byl krásnější… je dobře, že vidíš problémy tohoto světa, že vidíš, co se děje, když se pokazí láska k životu… můžeš začít od toho, že budeš milovat svůj život a dělat hezké věci pro sebe i okolí, že se budeš učit být dobrým člověkem … přijmout zodpovědnost za svůj život, za své štěstí, činy i pocity – to je dospělost (a nikdo neříká, že je to procházka růžovým sadem :) – reklamám nevěř – lžou, nejsou pravdivá ani jiná laciná prohlášení o životě) ptej se, poznávej a studuj a pracuj – svět budu krásnější o Tebe :) Těšíme se na tebe Dospěláci