Dobrý den… Od září jsem nastoupila na střední školu. Od základky jsem outsider a myslela jsem si že to teď bude jiný. Jenž jsem pořád nejstarší ze třídy a už mi nestojí za to riskovat zdraví nebo kouřit, požívat alkohol atd. Myslela jsem si že to nějak překousnu ale začala jsem se uklidňovat jídlem. Pokaždě když jsem si dala něco sladkého nebo i slaného jsem se tím tak nějak uklidnila ale samozrejme se to projevilo i na váze. Máma na to přišla ale já ji nebyla schopna řict proč to dělám. Nikdy jsme spolu o takovych vecech nemluvily a já o tom mluvit nedokazu…nevim co mam delat neni nikdo kdo by me dokázal vyslechnout bez smíchu a rodicum to rict nedokazu…

Milá Litt.., nemyslím, že by tě nikdo nebyl schopný vyslechnout bez smíchu, protože to je docela vážné a smutné téma. Bylo by dobré, kdybys pohledala nějaké skupiny mimo školu, kam chodit, nějaké společné zájmy – někdy lidé vytvářejí komunitu skrze hru, jindy zajdou ke skautu, k hasičům, k ochráncům přírody … co by tě bavilo? co máš chut dělat pro hezčí svět? Chápu, že je třeba mít vztahy se svými vrstevníky a cítit, že k nim nějak patříme… pročti i knihu Miluj svůj život. Zajdi k psycholožce někde u vás… Možná i s rodiči by se dalo bavit… ale zájem, ten si budeš muset asi pohledat sama … Držím palce.