anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den, chci se zeptat. Před 6 mesíci jsem se seznámila s jedním super klukem, ale jelikož má holku a mně se ani nelíbil, tak jsme se k sobě chovali jako sourozenci. Bylo to krásné období, byl velice hodný a bylo vidět, že mě má rád,chodili jsme často ven a dokázali jsme se bavit o všem.Ovšem přišli Vánoce a já odjela pryč a on byl se svojí přítelkyní, několikrát jsme se pohádali přes SMS a napsali si i věci, které jsme napsat nechtěli. Od té doby jsme se snažili zase dál bavit, ale já jsem zjistila, že už to není jako dřív. Přitom vím, že se máme rádi jako sourozenci, ale když jsme byli spolu, tak celou dobu byl na telefonu a já nevím,co dělat, jak to vrátit zase do starých kolejí? Jestli třeba není chyba ve mně, protože jsem od něj teď taková odtažitá, ale chci to změnit. Vlastně oba to chceme změnit, jen nevíme jak, a proto vás prosím o radu. Děkuji za odpověď

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá Kristy, pohádali přes SMS? Napsali věci, které jsme nechtěli? A jak se to stane? To psal někdo za vás? Ano, slova mají sílu meče… třeba zkušenost, že už nebudete témata řešit přes sms a slova budete vážit – to se hodí do dalšího života. Jak opět nechat téci energii mezi vámi ? snad když si promluvíte o tom, co kdo cítil… jak se cítení vyvíjelo i v tom psaní… uvidět svou a jeho bolest…