anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobry den, mam 25okov a 2, 5rocneho syna s ktorym si neviem dat rady. Som z toho zufala. Od roka a pol musel nastupit Do skolky. Teraz je velmi zly snazi Sa vsetko vybojovat. Ked nieco co chce nedostane Zacne kricat ako keby sme ho mucili hadze Sa o zem ked Sa k nemu priblizime Zacne NAS byt. Ked sme v autobuse alebo kde je viac ludi je to ovela horsie. Tiez nas bije krici ked muss zadrzim ruku krici tak ze kazdy pozera akokeby som ho mlatila. Ked napriklad je a je pri nas dalsi kocik s dietatom povie nie moje pritom to dieta nic nerobi. Ani nikto nemoze chytat jeho kocik Alebo Sa k nemu prihovarat. Este ani pozerat tiez zacne kricat.a hovorit nie a no no. Tak sa hanbim. Nemala som s nim ziaden problem kym nezacal chodit do skolky. Skusala som uz vsetko. Rozpravat s nim. Hovorit ze to Sa nesmie, mojkat ho a drzat pri sebe. Dokonca vratit mu nie silno Po rucke a povedat ze to boli. Nic nepomaha. Uz som na dne.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
MIlá Kik, radit ohledně malého batolete je takhle těžké. V obecné rovině to, co píšete o svém přístupu je ok. Bylo by fajn, abyste vy byla plynule v poloze dospělého a nenechala se vtáhnout emočně do hry. Láska, trpělivot, důslednost, můžete ho nechat být i o samotě po záchvatu zlosti… můžete si povídat s nějakou zkušenou učitelkou ze školky? psycholožkou? Máte na něj čas? Má kolem sebe osoby např. babičku, která se mu věnuje?