anonym Personál zeptal se před 9 roky
Krasny den. V zivote mam jednoho cloveka..mam v sobe vuci nemu asi nejaky blok, ci neco takoveho. Vzdy, kdyz ho totiz nekde potkam, zacne se mi spatne dychat, udela se mi spatne, zacnu se klepat a brecet a vzpomatovam se z toho treba dva dny. Musim na to porad myslet. Vzdy si reknu, ze priste brecet nebudu, ale nepomaha to. Okamzik, kdy zacinam brecet nemuzu vetsinou nejak ovlivnit, proste me to donuti. S tim clovekem se zname uz dlouho.. Ale momentalne nejsme nejak v kontaktu. Potkavam ho jen nahodou. On o tom, ze se mi dela kvuli nemu zle nevi. Nemate pro me prosim nejakou radu Jak se tohoto problemu zbavit? Je to velmi tezke a tizi me to uz zhruba rok a pul. Je mi do 18 let. Dekuji za odpoved.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
MIlá Míšo, nezbývá mi nic jiného, než napsat, že taková reakce je reakcí na to, že v minulých životech jste spolu prožili něco, co se týkalo ohrožení na životě. V tuto chvíli mi přicházejí slova jako únos, ukradený život. Záznamy z minulého života je možné obvykle čistit s léčitelem. U mne by pravdpodobně došlo k pročištění v rámci léčebné meditace na třech setkáních. Tak at se daří nalézt cestu – přeji vše dobré.