anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobry den, uz si nejak nevim rady. S manzelem jsme spolu 11 let z toho 5 v manzelstvi. Mame dve male deti. Mela bych byt jeste rok na materske. Manzel je velice schopny, pracovity, ve sve praci uspesny. Nic pro nej neni problem, o deti se stara, financne taky nestradame. Ale nejak si prestavame rozumet. Manzel v praci a na sluzebnich cestach a jq doma s detma. Uz delsi dobu se ke mne chova jak k male holce. Podle nej skoro vse delam spatne nebo malo, nechci nic zmenit, delam vse stejne, jsem neschopna atd. Vzdy mi jedno za cas vse vycte a ja jen hledim a pak se snazim delat vse abych se zavdecila a byl doma klid. Nekdy se i kvuli malickostem urazi nebavi se se mnou. Coz ja si nemuzu dovolit, kdybych to delala stejne tak spolu uz asi vubec nemluvime. Tyto situace jsou stale castejsi. Pitva se ve vecech, rika co a jak bych mela delat. Uz si pripadam fakt k nicemu, sebevedomi skoro na nule. Kdyz neco delam, tak s myslenkou abych ho zase nejak nenastvala. O techto problemech jsme spolu mluvili a resili ale nic se nezmenilo. Jen mi bylo receno, ze neumim komunikovat, posloucht ho atd. Manzela mam rada ale tohle jeho chovani me fakt vadi. Uz jsem premyslela o odchodu ale se dvema detma a materskou si netroufam. Manzel mi rekl at si to jdu klidne zkusit odejit se svou materskou a bez auta, bez penez. A jeste by mi to pekne zavaril. Uz nevim jak tyhle jeho vylevy řesit, jestli jsem fakt tak hloupa a neschopna jak rika nebo se po me jen vozi.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
MIlá Moniko, vypadá na pěkného despotu a manipulátora co se vyžívá v převaze a zneužívá moci. Moniko, chápu, že je to těžké, ale budete muset najít sílu a postavit se za sebe – srovnat si, co si zasloužíte a co dopřejete v dalších letech života. V tuto chvíli máte nárok na výživné na sebe i na děti. Může být stanoveno i když se nestěhujete, ale stěhování to nevylučuje. Zkuste najít cestu, jak si dopřát důstojnější život. Je možné stavit se i u mne a najít cestu ke své síle – rovena.info/kognitivne-emocni-revitalizace-psychiky-kerp.html Také můžete navrhnout manželovi, že se spolu zúčastníte nácviku komunikace. Mohu nabídnout. Držím palce – nedejte se.