anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den, opravdu už se ztrácím. Můj přítel má svou nejlepší kamarádku, která je ve stejném věku jako já. Mám v sobě hrozné vnitřní pocity, když vidím, že jsou spolu a baví se, smějí se spolu, když jí likuje fotky na facebooku, dokonce jí koupil i tričko. Když jsem dnes uviděla fotku z jejího maturitního plesu, jak spolu tancují, brečela jsem. On se mnou žádnou takovou fotku nemá. Vidí to ostatní. Přítel o nás nemluví, jelikož mi říká, že je taková povaha, co si nechá své osobní věci pro sebe. To znamená, že nemá rád vystavování na veřejných sítích a tak dále. Nechci se o tom s přítelem bavit, jde vidět, že ho to štve. Vím, že nedělá nic špatného, jen potřebuji radu, co se sebou dělat. Bohužel jsem na tom špatně. Je to úmorné trápení, nedokážu se soustředit na školu, na nic. Když je vidím spolu a pak uvidím fotku na instaramu s tričkem, co jí dal, mám opravdu vyčerpávající pocity. Prosím o radu, už si se sebou opravdu nevím rady. Velice si vážím vaší odpovědi, děkuji!

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
MIlá Hello, vcelku chápu tvé pocity. Důležité je, jak se přítel chová k tobě, zda ti dává pocit, že jsi pro něj jedinečná. Z tvého psaní mám v té věci rozporuplné pocity. S tebou nebyl na plese? S tou kamarádkou se také stýkáš? Kdybys byla v okolí doporučuji, aby jsi se zastavila a probraly bychom, jak o tom smýšlet a komunikovat tak, aby přítel neměl pocit, že mu něco vyčítáš. Obávám se, že to emailem nevysvětlím… popřípadě si můžeme zavolat… Držím palce.