Dobry den Já mám takový zvláštní problém.Mě často napadají takové myšlenky,kde by mohla umřít moje maminka,ale mě to napadá v tom smyslu jako bych to chtěla aby se to stalo.Při tom to vůbec nechci.Bráním se tomu ale prostě to nejde.A taky mě napadají představy že někoho zabíjím.Co byste mi na to poradila

Milá Pindruše, píšete, že vás oba hodně spojovala touha po dítěti, které jste si společně pořídili. Dítě si vás vybralo za své rodiče. Můj názor je, že když jste se na tuto cestu vydali, měli byste se ji pokusit zvládnout co nejpoctivěji. Působí to tak, že ani jeden nerozumíte tomu, proč jste se do takové situace dostali – myslím, že oba se máte co učit na umění milovat, při té příležitosti by bylo dobré poznat některé věci i o sobě. Jinými slovy – psychologická cesta mi pro vás připadá dobrá, ale nemyslím si, že to vyřeší pár společných návštěv. Doporučovala bych kombinaci párových i individuálních konzultací – dlouhodobě. (mmj. střídavá výchova nebývá pro dítě tak úžasná jak na první pohled někdy působí)